Problem z sarą płytą główną - i need help!!

Autor: Bix (bix[_at_)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 19:44:57 MET

       Kolejny raz morduje się z moimi starymi płytkami głównymi i teraz
mam tak:
przy płycie nie miałem baterii więc ją "dorobiłem" (dolutowałem z innej
z całą podstawką bo pasowała) i teraz podczas uruchamiania można wejść
do biosu i wszystko edytować ale przy pozostawieniu aby się dalej
uruchamiał to po teście pamięci, wykrywaniu dysków (ogólnie napędów)
znika dolna część
ekranu '/numer płyty, i press del....'/ i pojawia sie taki dosowy kursor
mniej więcej w środku ekranu zaczyna migać (z tym że nie znika efekt
szukania dysków i to co jest powyżej) i nic się dalej nie dzieje.
Zaznaczam, że zestaw to jest minimum podłączona klawiatura, dysk,
procesor Pentium 75, dwie kości ramu, i karta graficzna (jedna z trzech
jedna pci S3, dwie isa trident i coś jeszcze) i nic więcej.
Pomoże ktoś???

--
bix
bix[at]o2.pl