Radeon FIC

Autor: Piotr (pionawro_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 18:03:12 MET

Mam Fica 9500 pro, dobry egzemplarz, oprocz wiatraka. O ktorym ktos napisal
slusznie "chalasliwy i padliwy" mnie wlasnie padl. Poszedlem na gielde
pozniej do sklepu ale tam mi zgodnym chorem powiedzieli, ze tego nigdzie nie
dostane, tj wiatraka o rozstawie srob 50 mm i wpuszczanego w radiator. I co
mam robic, prosze poradzcie.
Czy mozna by go jednak gdzies kupic? Albo dac jakis inny? Z karty jestem
zadowolony idzie jak burza dobrze sie kreci ini ten wiatrak!
pozdrawiam
Piotr