Nowy procesor - SYSTEM NIE STARTUJE

Autor: ra_v (r156_at_o2.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 12:03:01 MET

Hej.
Potrzebuje _pilnej_ pomocy :|

Kupilem dzisiaj procesor Celeron 633 i przejsciowke do niego FCPGA-->Slot1.
Mam plyte BX, na ktorej (chip Intel) chodzil dotychczas procesor C333.

Co sie dzieje:
1. Odpalam kopmuter, bios widzi jak trzeba, wyswietla
Celeron-MMX 633E ....

2. Odpalam Knoppixa z CD - 10 sekund i podczas ladowania mam napis:
segmentation fault
3. Odpalam Auroxa (z HDD, na Celeronie 333 chodzi) i zaraz na poczatku mam
Kernel Panic - CPU Costam....
4. Odpalam W98 jako osatatecznosc - laduje sie, scandisk, a potem komunikat:
Blad podczas ladowania pliku VMPOLL, blad ochrony pamieci, nalezy ponownie
uruchomic komputer.

Czyli lipa...
Teraz kwestia przejsciowki i zworek:
JP1,2 - CPU TYPE: mam P3/COPPERMINE/FC
JP3,4,5,6,7- (ustawienie magistrali) - AUTO
JP8 (TEGO NIE WIEM) p3/COPPERMINE/FC bug fixing - do wyboru: OTHER CPU,
2.5V, VTT (mam na VTT)
JP9-13 - CPU VOLTAGE - mam auto
jp15-CPU BRAND - INTEL

i co robic?