Re: lite-on

Autor: Paweł Starzyński (pawel_at_NOSPAMstarzynski.com)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 11:20:31 MET

Użytkownik QwiateQ napisał:

> Lite-ON bezproblemowy wybor a jezeli chodzi o halas to moze i byc szkodliwy
> i dednerwujacy jezli zamierzamy zrobic tlocznie plyt i masowo je nagrywac.
> Ale i do tego da sie przyzwyczaic. Mam jeszcze na innym kompie LG - szkoda
> slow.

hałas faktycznie występuje (sporo głośniejsze od np. LG), ale ja
nagrywarki używam tylko do nagrywania płyt, więc jest to raczej
okazjonalnie. Co do wyboru która lepsza, cichsza, tańsza - moje
przekonanie jest takie, że nagrywarkę kupuje się najtańszą i używa do
momentu gdy kończy się gwarancja. Potem okazjonalnie (gdyby udało jej
się nie paść do tego czasu) korzystamy dalej, ale już szykujemy się na
kupno następnej (2 razy szybszą ;). IMHO nie ma sensu inwestować w super
nagrywarkę. Pamiętam swoją pierwszą Yamahe na SCSI kupiłem za ponad 1300
zł. Pół roku później były już jakieś Philipsy za 500 zł - dwa razy
szybsze i wydajniejsze od super SCSI (Yamaha oczywiście dość szybko
padła, mimo że miała szklaną soczewkę). Nie oszczędzam (i nikomu tego
nie radzę) natomiast na płytach CD-R.

--
cl0