Re: MSI 6380 KT3-Ultra2-BR

Autor: mhuzar (marhuz_at_zwm.punkt.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 00:03:00 MET

Użytkownik "Boa" <boaski_at_ciach_to.biskupin.wroc.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Czy ktoś odpalił na powyższej płycie Bartona? Do jakiej częstoty mogę na
nią
> wsadzić procka?
> To KT333 zdaje się jest.
>
> Dzięki za info.
> Pozdrr.,
> Boa.

Ja miałem od 1,5 roku taką samą tylko bez BR. Po wgraniu "najnowszego" Biosu
mogłem włożyć bartona. Chodził mi całkiem nieźle z 2500+@2800+ mnożnikiem bo
szyną niestety wysypywał się komp. Na stronie MSI w archiwum znajdziesz
pełny opis płyty wraz z biosem i tabelką jakie procki płyta obsługuje...
http://www.msi.com.tw

Pozdrawiam
mhuzar