Re: Radeon 9200 i problem z TV OUT

Autor: Marek Tomczyk (tunol-ktory-nie-lubi-spamu_at_chelm.gda.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 23:35:11 MET

Użytkownik Mirek napisał:

> Herezje Waść piszesz, znajdż telewizor który ma wtyczekę z przewodem
> PE... telewizorowi akurat "bolec wisi":)

Hmm faktycznie, nie zwróciłem na to uwagi, zwracam honor. Ale to nie
zmienia faktu, że gdy miałem kompa podłączonego do gniazka z bolcem to
pokazywały się własnie takie zakłucenia jakie przedprzedpiśca opisał.
Gdy przełączyłem kompa do gniazdka bez bolca to jak ręką odjął -
wszystko sie uspokoiło.

--
Pozdrawiam
Marek Tomczyk