Jaki radeon9200?

Autor: Mateusz Tolwinski (matito_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 20:22:02 MET

Chce kupic sobie radka9200, ale nie jestem pewien kto najlepiej takie
wykonuje i na co szczegolnie zwrocic uwage (zakladajac ze gram sporo).
Moje typy to:
HIS Radeon 9200SE 128MB DDR DVI&TV-Out VP Box
Sapphire Radeon 9200SE Atlantis 128MB DDR (64bit), TV-Out, OEM
oraz
HIS Radeon 9200 128MB DDR DVI&TV-Out VP Box

Wiem, ze dwie pierwsze sa troche zubozale, ale nie wiem czy roznica
wydajnosci warta jest 50-30 zl przeplacania.
Poza tym ostatnia pozycja jest najtansza z serii bez SE w nazwie wiec pytam
sie czy w takim razie to wina wykonawcy (HIS) czy nie?

Pzdr

PS: Cena najlepiej do 300zl