ntg

Autor: Darek Kolberg (seller85to_musisz_wyciac_at_wp.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 18:57:53 MET

wiem z pisze lekko nie na ta grupe ale co tam :)
kiedys bylo glosno na tej grupie o glosnikach 5.1 gdzies w tych fatkach
poruszanych na ten temat padlo pytanie o dzwiek 5.1 w winampie. Oczywiscie
nie chodzi o prawdziwy dziwiek 5.1 tylko o rozprowadzenie dziwku na
wszystkie glosniczki. No i tu moje pytanie: czy instnieje plugin do winampa
aby rozprawodzil dziwk na wszystkie glosniki??