Re: NTFS czy FAT32?

Autor: < tomek > (nie_at_chce.spamu)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 17:57:32 MET

"Xavier" <musti20_at_poczta.onet.pl> wrote:

> moim zdaniem NTFS przedewszystkim bardziej stabilny i
> bezpieczniejszy :)

Jasne... nie wiem, może mam pecha ale:
w przypadku pojawiania się niestabilności systemu
(np. zwyczajne podkręcanie) z partycji z systemem NTFS
zwyczajnie znikały mi pliki po zawieszeniu kompa.
I nie miałem nawet komunikatu że może być źle.

Taki sam przypadek z FAT32 powoduje owszem, scandyska
po ponownym uruchomieniu windy ale pliki mi nie znikały.
A jak miały być uszkodzone to przynajmniej miałem
komunikat w scandysku...

... ale może tylko pecha mialem... ;)

--
 Pozdr.