konfiguracje - wybór

Autor: SylwesterN (nowalski.sylwester_at_[bez_spamu)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 14:19:27 MET

Witam,

mam komputer, w którym konieczne jest dokonanie modyfikacji sprzętowej. Już
jakiś czas zadawałem na grupie pytanie o obudowę, procesor i vga. Obudowę
już sobie zakupiłem, teraz przyszła pora na grafikę. Już miałem wybrany
zestawik (barton 2500 + radeon 9500), kiedy naszła mnie ochota na lepszą
kartę grafiki. Wymyśliłem sobie MSI 5900 FX. Koszt takiego urzadzonka
oceniam na 1050 pln. W związku z tym, musiałbym trochę obniżyć gotówke
wydana na procesor. W tej chwili do "ogólnopojętej" pracy wystarcza mi
athlon 1ghz, ale do pogrania to już mało (razem z nim jest GF ti 2). Teraz
pytanie - czy do takiej zabawy z grami wymagającymi dobrej grafiki lepszy
będzie zestaw barton 2,5k i radek 9,5k, czy może np duron 1,6(1,8)k +
wymieniony powyżej okrojony 5900 (a może coś innego w okolicach 1k pln)? O
duronie 1,6k naczytałem się, że ładnie sie kręci (moja płyta i pamięci
obecnie również - sprawdzone), natomiast o 1,8k dosyć cicho.
Jakie jest Wasze zdanie na temat 'który zestaw wydajnieszy"?

pozdrawiam,
Sylwek