Re: Kieszenie na dyski

Autor: Rafał (rafaltWYTNIJ_at_voila.fr)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 11:56:04 MET

Andre wrote:

> jeszcze cos mi sie przypomnialo. tracer tobi fajne kieszenie (nawet na
> 15000rpm) i ma na stronie napisane ze sa zgodne z A.... nie wiem co to
> znaczy ale moze to znaczyc ze sa zgodne z adax :) napisz do producenta a
> pozniej na grupe jaka byla odpowiedz.

wpadł mi do głowy jeszcze inny pomysł
kieszeni adax mam b. duzo, tylko wszystkie one są na ATA33 :-(
wiec może by je tak przerobić na ATA100 ?
w zasadzie trzeba by zmienić tylko ta taśmę (na 80-cio zyłowa)
ale, że w "te klocki' nie jestem dobry, to może kupic jakąś inną
kieszeń i wymontowac z wkładu, tą płytkę z gniazdem
i tasmą, i wstawić do adax'a
jeśli elektornika jest ta sama, tzn elektryczny układ tego gniazda
jest taki sam, to powinno zahulac :-)
gorzej jeśli 'elektryka' jest inna ..............

Rafał