Re: złącza cyfrowe w wyświetlaczach LCD - po co?

Autor: samuraj jack (lndksjkds.23232_at_asdasdsadkasdmas.kkijm)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 11:49:22 MET

> Dokupienia wejścia? Zdecydowanie nie będzie takiej możliwości. Złącza
> analogowe już niedługo znikną z ekranów. Są montowane tylko po to, by
> starsze karty graficzne mogły na nich działać, a dokupić żeby można było
> nową karte z wyjściem cyfrowym. Ponieważ okazało się, że złącze analogowe
> jest tańsze w produkcji od cyfrowego, więc niektórzy producenci zaczęli
> produkować ekrany tylko z tym złączem.

Kurcze, szkoda - myslałem o jakiejś własnej modyfikacji - np za rok dwa
dokupic sobie takie złącze z komisu czy skądś i zamontować własnoręcznie.
Zapewne nikt jeszcze czegoś takiego nie próbował. Ja sądzę że "hardwarowo"
monitor ze złączem i bez niczym się nie różni więc napewno dałoby się jakoś
to wlutować - mogę się mylić to rozwarzania czysto teoretyczne. Możecie mi
polecić jakiś szczególnie dobry (jak i również taki jakiego powinienem się
wystrzegać) wyświetlacz 17'' ze złączem DVI w cenie powiedzmy do 2300zł?
Byłbym bardzo zobowiązany ( tak czy inaczej przeprowadzę swoje własne
dochodzenie, ale czasem lepiej wysłuchać najpierw opinii innych użytkowników
niż stawiać na dane producenta).

PS. Dzięki Archie za odpowiedź ;)

--
Pozdrawiam Samuraj Jack  /   http://matura-cd.tk/