Re: Jaka plyte kupic do 400PLN?

Autor: Paweł Starzyński (pawel_at_NOSPAMstarzynski.com)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 09:26:45 MET

Użytkownik Chichotek napisał:

> Na każdym Soltka, ale jak oglądam pudełka inych firm to też często jest
> dużo różnych nagród.

fakt faktem, że jedyne loga jakie znam widniejące na moim pudełku, to
logo tomshardware, pc magazine, pc world oraz - co mnie ostatnio ubawiło
- "Optimal Choice CHIP Russia" ;). Reszta to jakieś strony internetowe o
podkręcaniu itd, które pewnie pozwoliły na umieszczenie swoich znaków za
friko, traktując to jako doskonałą reklamę ;)

--
cl0