Re: złącza cyfrowe w wyświetlaczach LCD - po co?

Autor: samuraj jack (lndksjkds.23232_at_asdasdsadkasdmas.kkijm)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 09:20:46 MET

> A te nicki w postach to mu serwer zmieniał? LOL
> Big Jack

Widzę, że muszę się wytłumaczyć... Eh, przepraszam że tak "przyspamowałem"
ale chciałem wysłać posta "na szybkiego" niestety jak wiadomo gdy ci się
śpieszy to los powoduje że rzeczy które trwają przeważnie krótko nagle
zaczynają trwać w nieskończoność... Najpierw jak widać z resztą wysyłałem z
portalu 'gazeta.pl' tam po kliknięci na wyślij i odczekaniu 3 minut -
klikałem znów ponieważ miałem wrażenie że nic sie nie dzieje... tym bardziej
jak 2 razy otrzymałem odpowiedź "service unavalible" czy coś w tym stylu,
tak więc zrozpaczony założyłem konto e-mail i wysłałem wiadomość z outlooka,
gdy wszedłem na grupę okazało się - to co się okazało... Bardzo za to
przepraszam i zapewniam, że jest to jednorazowy błąd, który nia ma szans
zaistnieć ponownie. Doskonale rozumiem Big Jack twoje rozżalenie i
zdenerowowanie - ja również mam alergię na takie rzeczy, jednkaże mam
nadzieję, że moje wyjaśnienia spowodują, że jeszcze będziemy mogli być
przyjaciółmi ;)