Re: tania drukarka atramentowa ...

Autor: kawol (kbi6683_nie_chce_spamu_at_rejestracje.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 09:11:24 MET

Nie wiem jak nowe modele, ale generalnie mam złe skojarzenia z
lexmarkami i raczej odradzałbym zakup drukarki tej firmy. W pracy
miałem kiedyś Z45. Była b.głośna, nie za dobry wydruk w trybie
standard, bardzo wolna w trybie wyższej jakości, a w trybie
szybkiego druku rozrzucała kartki po podłodze. Cena oryginalnej
głowicy nawet z czarnym tuszem powala na kolana. Ja się wręcz
modliłem żeby się zepsuła.