Re: Przywrócić do życia staruszka

Autor: x4y4 (xxxxyyyy_at_op.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 07:48:51 MET

zgadzam sie z przedmowcami, ale jezeli mimo to nie widzi to masz 2
mozliwosci.
1) zainstalowac managera - rezydentny program ktory softowo powoduje, ze
dysk jest widziany w calosci
2) zuprgade'owac bios do plyty
Jesli nie wiesz jak zlokalizowac plyte to na stronie hmm albo awarda albo
ami, ale chyba na stronie ami jest programic ktory po symbolice biosu
potrafi dokonac identyfikacji plyty glownej i nawet chyba robi to z kazda
wersja biosu nie tylko ami

zdrowko
sver