Drukarka HP 5150 drukuje podwójnie :|

Autor: [necro]*Amigo* (amigopeace_at_wp.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 00:59:15 MET

Mam problem z drukarką HP 5150. Po zainstalowaniu sterowników drukarka bez
problemu drukuje pliki z Worda czy jakiegokolwiek innego programu. Problem
jest w tym, że pierwsze 2 linijki tekstu drukowane są normalnie, 2 następne
są pogrubione itd. aż do końca dokumentu. Dzieje się tak przy wydrukach z
obojętnie jakiego programu. Problem sterowników nie wchodzi tutaj w ogóle w
grę, gdyż wydruk testowy z samego HP (power + 8 x przycisk papieru) daje
takie same rezultaty - 2 linijki literek H normalnego wydruku, 2 linijki
ciut pogrubionego - przez całą kartkę.

Drukarka została zabrana do serwisu, wczoraj dostałem nowy egzemplarz z nową
gwarancją. Robię wydruk testowy - drukarka drukuje tak samo jak za
poprzednim razem. (próbowałem drukować u 3 znajomych na różnych systemach -
dzieje się to samo). Jedyne co zostało z drukarki starej - to kardridże z
tuszem. Przy wydruku kolorowych liter z Worda drukarka działa bez problemu.
Ja sądze, że wina jest po stronie czarnego kartridża, który pewnie będzie
uszkodzony (serwis HP nie sprawdza podczas testów kardridżów z tuszem - taką
odpowiedź dostałem jak zadzwoniłem dzisiaj do W-wy).
Druk czarnym kolorem jest odpowiedni dopiero wtedy, gdy jakość wydruku
ustawie na najwyższą (na każdej z 4 niższych poziomów drukarka robi ten sam
błąd z podwójnym drukowaniem).

Czy sprzedawca musi uznać moją reklamację (w HP usłyszałem, że oni nie mają
z tuszami nic wspólnego - chociaż był w komplecie z drukarką!!!)?
Czy znacie może przyczynę tego problemu?

PS. nie mam narazie z kimś sposobu sprawdzenia innego kardridża na tej
drukarce.

Dziękuje za zainteresowanie. Pozdrawiam.
Amigo.