Re: ASUS A7V600 vs GA 7VT600 1394 vs MSI KT6 Delta-SR

Autor: Marcin (wytnij-to.czajson_at_eranet.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 00:31:03 MET

Użytkownik "Malcom" <nospam_malcom-poczta_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Eno przecież nie będę opisywał krok po kroku instalacji, bo każdy wie jak
> ona przebiega. System -> Sterowniki - > i reszta oprogramowania.

A każdy i tak robi inaczej. Na nForcie wygląda to tak:
system > SP1 > DirectX 9 > sterowniki do płyty głównej > grafika >
doinstalowywanie sprzętu, którego nie zainstalował windows > dalej jak kto
chce
IMHO jedyna słuszna kolejność.

> zintegrowanym SP1 i co? A no nic... bo z dodatkiem SP1 czy bez i tak jest
> samo. Nie widzę żadnej różnicy. Ale co tam zostałem

Przemyj oczy LOL

> Zresztą i tak to u mnie niemożliwe bo 98 nie pójdzie na moim bierzącym
> sprzęcie przez kontroler o którym już wcześniej pisałem.

A co to za kontroler? Przecież w win98 wcale nie musiałbyś go wykorzystywać.
98 byłaby tylko do starszych progsów

> użytkownik (w sumie czterech) ma osobne konto z ograniczeniami sypie się
po

Na wolnym sprzęcie się wysypuje jak jest więcej niż jedno konto ;))

--
pozdrawiam
Marcin