Re: Cichy Zasilacz ATX

Autor: rosak (hatespam_at_[CUT)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 23:50:16 MET

Użytkownik "Seba" <seb_beztego_sob_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości

> I jeszcze jedno - IMO nie masz co liczyc na calkowicie bezglosny
> zasilacz (chyba ze z chlodzeniem wodnym). Ja "sluchalem" u moich
> znajomych rozne zasilacze (np. firmy Chieftec z jednym i dwoma
> wentylatorami) i ten wydaje mi w porownaniu z nimi cichy. Ale nie
> bezglosny...

Zwykły Codegen + 2* Arctic Cooler Pro TC (ok. 15 zl/szt - jeden w miejscu
standardowego, drugi u gory, dmucha przez wywiercone otwory w obudowie
zasilacza, przy czym zasilacz odwrocilem "do gory nogami", zeby nie wiercic
otworow z gory obudowy, przez ktore zreszta moglaby sie przypadkiem dostac
jakas ciecz, wylana kawa czy cos...) = bezglosny zasilacz.

To wszystko oczywiscie przy wiekszym poborze pradu, np. przy konfiguracji
Duren 800 + AK32 + MAXTOR 40 Gb 7200 8Mb + DVD PIONEER 120 + RIVA TNT2 32 Mb
+ REALTEK 8139, drugi wentylator okazal sie zbedny.

____
rosak