K7S5A

Autor: Mareczek (mpaw_wytnijto_at_kolej.szczecin.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 23:39:56 MET

Witam. Jako ze jutro wymieniam procka, postanowilem zainstalowac najnowszego
biosa do karty K7S5A-sis635, aby nie bylo problemow z odpaleniem nowego
procesora. Sciagnelem ze strony producenta plik rom i sam program ktory
powinien tego roma zainstalowac. Wszystko cacy, na dyskietke wrzucone,
odpalam ja, wpisuje komende taka jaka jest napisana w pomocy i co? Error
[35]... Program skopany. Mozecie pomoc??

--
Pzdr Marek Pawlukowicz | mpaw_at_kolej.szczecin.pl | GG # 1317273
Statystyki grup dyskusyjnych: http://www.statystyki.z.pl