Wieszanie kompa podczas upload'u

Autor: Rafalus (x-ray_at_polbox.anty-spam.com)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 22:26:46 MET

Witam,
od jakiegos czasu mam problemy z wysylaniem czegokolwiek w swiat.
Kazda proba uploadu pliku wiekszego niz 100 kb konczy sie twardym
zawieszeniem komputera. Niewazne czy chodzi o zalacznik do maila czy o
ftp, zawsze jest to samo, zwis po ktorym zostaje tylko reset.

Czy wiecie, co moze byc przyczyna takiego zachowania (w googlach nic
nie znalazlem) a taki problem jeszcze nigdy mnie nie spotkal.
Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc
Rafał