Re: nie moge poprawnie uruchomic DVI

Autor: archie (archie.am_at_ANTYSPAM.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 22:14:57 MET

Robert_ <robert_as[nospam]@wp.pl> wrote:
> [...]

A jest w ekranie opcja ręcznego wyboru odbieranego sygnału? Jeśli jest na
"auto" to musi pewnie troche minąć zanim ekran się zorientuje, że sygnał
jest jednak na DVI. Wszelkie testy zalecam robić z podłączonym tylko
cyfrowym kablem.

2 * ramdac służy do jednoczesnego wyświetlania obrazu na dwóch odbiornikach
np. na wyjściu analogowym i cyfrowym lub cyfrowym i TVout lub w innej
kombinacji. Nie powinno to mieć wpływu na obraz w DVI.