nVidia - problem z TV-out pod Win XP/HE

Autor: Malisz (malisz_at_spameromkategorycznenie.neostrada.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 22:13:41 MET

Problem dość dziwny. Wyjście tv pokazuje obraz na telewizorze tylko przez
kilka chwil w trakcie uruchamiania się i znika w momencie pojawienia się
ekranu logowania, by już się więcej nie pojawić. Jest wyjątek: obraz na
telewizorze jest widoczny, jeśli uruchamiam sesję DOS na pełnym ekranie.

Wydaje mi się, że problem może mieć związek z rozdzielczością i/lub
częstotliwością odświeżania, choć nie rozumiem, dlaczego. Próbowałem na
oryginalnych sterownikach dołączonych do karty oraz na najnowszym
detonatorze - efekt jest ten sam.

Gdyby miał ktoś pomysł jak sobie z tym poradzić, to bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam,

-- malisz --

Za wszystie konflikty małżeńskie odpowiedzialne są zawsze solidarnie obie
strony:
i żona, i... teściowa.