złącza cyfrowe w wyświetlaczach LCD - po co?

Autor: eliama (jjio43jhijph_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 19:25:26 MET

Ostatnio przykładam się do zakupy wyświetlacza LCD. Interesuje mnie jakaś
porządna 17. Jednakże z tego co widzę w różnych cennikach dostępne są
przeważnie dwie wersje danego wyświetlacze ze złączem DVI (cyfrowym) jak i
bez. Róznica w cenie jest istona ponieważ siega niekiedy 400 zł drożej za
monitor ze złączem cyfrowym. Zastanawiam się czy jest sens płacić więcej,
jaka jest różnica i naczym ona polega między tymi dwoma typami złącz?
Nie ukrywam że najbadziej przypadł mi do gustu Interesuje mnie zakup
wyświetlacza: LCD 17" iiyama Pro Lite E430W TCO99 znacie moze coś lepszego?