Re: polecam megabajt

Autor: raku (raku.spam-off_at_buziaczek.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 18:34:52 MET

W swoim artykule Rafał napisał(a):

> za 50 zł - wytrzyma spokojnie i nie daj sie nabrac na jakieś "mercedesy" bo
> to wyrzucanie forsy w błoto

widziałem już kupę takich megabajtów
jeden strzelił przy mnie (w komputerze mojej dziewczyny), było trochę dymu,
ale na szczęście nic nie spalił poza sobą

jak się palił drugi, nie widziałem (a podobno jasnym płomieniem), ale kumpel
był wściekły po tym fakcie. Na szczęście tylko twardy dysk musiał
kupować (i tak miał Samsunga, więc mu na dobre wyszło), bo
nagrywarkę miał na gwarancji i dostał nową. Nie wiem co z CD-ROMem -
chyba jednak też musiał dokupić...

kolejne hurtowo na uczelni wymienialiśmy - cholery się zgadywały między
sobą i parami lub trójkami się paliły (albo jeden po drugim w odstępie dnia)

w całej sali laboratoryjnej (ok. 10 komputerów) nie ma już ani jednego
oryginalnego zasilacza (zestawy kupowane ze 3 lata temu)

znajomy doktor przeklina politykę zamówień publicznych w których jedynym
kryterium wyboru jest cena zestawu...

pracownicy techniczni na uczelni gdy słyszą słowo megabajt, biją na oślep

ale jak zawsze - decyzja należy do kupującego

--
raku
raku[spam-off]@buziaczek.pl