Re: Monitor 17'' CTX czy Iiyama

Autor: stefe (fgrsr_at_jc.cy)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 18:08:45 MET

Dnia 2004-02-19 17:34, Ali Gator napisał(a):

> Lokalnymi obszarami kiepskiej ostrości.

nie stwierdzilem

> A ten drugi to jaki model? Bo jeśli też 704 to takie porównanie nie ma
> większego sensu. Różnicę widać porównując z innymi modelami.

tak ten sam... probowalem powiedziec, ze mam stycznosc z dwoma
egzemplarzami, ktore jak nabardziej sa sprawne, nie maja "Lokalnych
obszarow kiepskiej ostrości" i reszta j.w.
nie mialem na celu porownywania jako takiego.

> Mi problemy z ostrością nie pozwalały na nim pracować.

u mnie odwrotnie... j.w.

cos czuje, ze zetknales sie z kiepskim egzemplarzem... seria?
kiedys z takim czyms spotkalem sie w necu... trzy sztuki po kolei do
wymiany... uszkodzony kineskop (na srodku nieostra plama), a ogolnie ten
model nie sprawia problemow.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834