Re: krodziony laptop

Autor: Robert_ (robi66_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 17:47:59 MET

> Witam.
> Zamierzam kupic laptopa na Allegro.
> Czy jest jakaś możliowś sprawdzenia czy kupowany
przezemnie sprzet nie jest
> kradziony?
> jakis centralny rejestr u producenta, dystrubutora itp....
> Jacek B

malo prawdopodobne zeby udalo sie to sprawdzic... a gdyby
okazal sie byc kradziony to przyjda i ci zabiora. Uwazaj na
takie transakcje... jezeli to drogi przedmiot to
bezwzglednie kontakt osobisty i kasa z reki do reki...
PS
Sorry jezeli przesadzam ale wlasnie wydymali mnie na ponad
dwie stowki..
a skoro to taka droga rzecz to radze uwazac.

Pozdrawiam
Robert