Re: Komp do zgrywania filmow z VHS?

Autor: TK (nospam-kochmans_at_polbox.com)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 13:03:43 MET

Użytkownik grzech napisał:
> Witam
> Znajomy chcialby kupic kompa z mozliwoscia zgrywania i obrobki filmow,
> takze z VHS. Do tego musi byc karta video? (jaka polecacie),
> czy wystarczy All In Wonder Radeon 8500?
> Pzdr
> Grzech

Do tego potrzebne jest wejscie video, czyli np. karta graficzna z
video-in albo karta tunera telewizyjnego. Ten Radeon o ktorego pytasz
wystarczy i powinien miec dobra jakosc. Ja do zgrywania materialu VHS
uzywam ASUSa V8420 Deluxe i jest super (jakosc duzo lepsza niz w
przypadku popularnych kart TV).