Samoczynne włączanie się komputera - pomocy !!!

Autor: == ZED == (zdroyek_at_NOSPAM.poczta.fm)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 16:47:09 MET

Witam, mój problem polega na tym że po włączeniu zasilania do kompa (poprzez
włożenie wtyczki czy włączenie listwy, czy też po innej przerwie w dopływie
prądu) komputer startuje samoczynnie nie czekając na naciśnięcie "power".
Mam płyte asrocka K7VT2, Athlona XP 2000
- Nic nie daje włączenie lub wyłączenie opcji w biosie (tej mówiącej o tym
jak ma sie komp zachowywać po zaniku zasilania),
- Nic nie dał upgrade biosu
- Nic nie dała wymiana zasilacza (orginalnie mam codegena ale próbowałem na
chieftecu)

prawdę mówiąc nie wiem czego jeszcze spróbować pomóżcie please. Mam to
reklamować w sklepie?? Niechciałbym stracić kompa na 2 tygodnie.

Pozdrawiam

Zdroyek