Grafika na ASRock K7VM4 i przebarwienia ikon

Autor: Maxx (hnn_at_SkasujTo.wp.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 15:16:39 MET

Witam
W zasadzie dałem ogłoszenie na grupie openoffise'wej ale wydaje mi się, że
ta jest właściwsza.
Mam w firmie kompy z ASRockiem K7VM4 (grafika VIA Uni Chrome Graphics Gfx),
na których zainstalowaliśmy OpenOffica 1.1.0-4PL z UX. Próbowałem ustawić je
przy różnych rozdzielczościach oraz ilościach kolorów ale efekt w większym
lub mniejszym stopniu jest ten sam, mianowicie wyświetla przebarwione ikony
(Win98SE). Po włożeniu normalnej grafiki na AGP obraz jest ok. Nie ma tego w
innych programach dostarczonych z windą. Czy ktoś się z tym spotkał i temu w
jakiś sposób zaradził zaradził. Pozdrawiam i z góry dziękuję za porady.
Maxx