Re: kanał informacyjny jak zrobic?

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 14:06:06 MET

"jazaki" <jazaki_at_o2(spam).pl> wrote in

> ale teraz jak to zrobic? chodzi mi o konfiguracje komputera?
> potrzebuje puszczać slajdy np. JPG (tak jak w programie acdsee) i zeby
> sobie non stop leciały z jakims podkładem muzycznym...
> teraz jaki program do tego byłby najlepszy ? ile kosztuje?

Microsoft Power Point albo jakiś inny program do prezentacji. Może w
któryms z darmowych pakietów typu OpenOffice.org jest coś takiego? Nie wiem
bo nie znam ich... W każdym razie program do tworzenia przentacji wydaje
się idealny do tego celu.

> czy da sie zmieniac te "slajdy" zeby nie wyłanczać nadawania?
> jaki komputer kupic? jaka karta ?

Komputer praktycznie dowolny z obecnie dostępnych. Karta oczywiście z
wyjściem telewizyjnym.

Co do zmiany slajdów to mozna przygotować nową prezentację na innym
komputerze i przenieść ją na CD-RW lub wrzucić na udostępniony w sieci dysk
na ten komputer, który to wyświetli. Wtedy zmiana prezentacji zajmie
pojedyńcze sekundy.

--
Cezary "Pafnucy" Belka
Lepiej przezyc jeden dzien jak tygrys,