[Req] MSI MS-6151

Autor: R2rek (artur_obrzut_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 13:30:25 MET

Mam płytę główną MSI MS-6151 i na niej Bios Award Modular v4.51PG i
poszukuję dla niej nowszego Biosu...

Googlałem, szukałem na stronie MSI i nie znalazłem... Czy ktoś mógłby mi
pomóc...?
Potrzebuję upgrade bo kupiłem nowy dysk 60GB i na starym Biosie wykrywa mi
go tylko gdy ograniczę go zworką do 32BGB :(

A swoją drogą, czy jak upgradne Bios i wyjmę zworkę to potem Partition Magic
bedzie mi już wykrywał cały dysk...? Pytam bo chcę wiedzieć czy będę mógł
dołożyć na nim jeszcze jedną partycję (lub powiększyć starą) bez utraty
danych...

pozdrawiam - R2rek.