Re: Jakie COMBO nagrywarka cd i odczyt DVD???

Autor: norti (norton_at_IIAAOOinteria.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 11:47:48 MET

> Kupuję osobno choc... niekoniecznie loteon (moze jednak lg?), a pomysleć
ze
> się wahałam nad combo.

ja zawsze uzywalem samsunga i lgka. jednak to bylo jakis czas temu. teraz
podobno
w tej cenie lepiej sie sprawdza liteon. toshiby nie polecam, w kazdym badz
razie
mi dobrze sluza nadal 52x cdrw samsung i 16x dvd lg. zreszta opinie na
komputroniku
tak samo jak moje, nie sa wcale nieprzychylne. ale ja bym wzial liteona,
nawet ze
mojemu znajomemu pekly w nim 2 plytki - w dwoch urzadzeniach cdrw. w koncu
mogly byc te egzemplarze walniete od poczatku.

norti