Re: Ktore Combo kupic ??

Autor: T. (cashu_at_wp.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 11:34:51 MET

Heraklit wrote:
> Więc?? To raczej nie są jakieś bajońskie sumy, by nie wziąść i takiego
> rozwiązania pod uwagę. Tym bardziej możliwość nagrywania krążków DVD
> za około 200-250PLN więcej, to nie jest jakiś sen szaleńca.
Wiesz, kwotowo to jest np 200 pln ale jakby nie patrzeć różnica w cenach
może wynosić 100% i więcej. W takim przypadku żadną miarą nie można
powiedzieć że jest mała. Poza tym za sensowną nagrywarkę DVD (wieloformatową
i przyzwoitej firmy) trzeba dać ponad 600 pln. Wolę więc dobre combo za 300
niż lipną nagrywarkę dvd za 400. Ale tym razem to nie mój dylemat :)

T.