Płyta główna

Autor: R2rek (artur_obrzut_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 11:13:01 MET

Chciałem sprawdzić jaką mam płytę główną - trochę wstyd nie wiedzieć, a komp
ma już swoje lata (5)...

Na płycie nie znalazłem niczego charakterystycznego, więc zainstalowałem
AIDA32 i sprawdziłem... I tutaj pojawia się mały znok :(

W informacjach o płycie głównej stoi jak byk że jest to MSI MS-6168. I
wszystko by było ok, gdyby nie to że to na pewno nie jest płyta którą
posiadam - wskazana przez Aide płyta ma 2 gniazda DIMM. Według opisu który
znalazłem na googlach, ta grafika na ma płycie VooDoo, a ja mam ATI Rage pro
3D zdaje się 8 lub 12MB (już nie pamiętam, na AGP mam włożoną geForce2
400MX). Według opisu jest 3 PCI (mam 4), 1 ISA (mam 2)

Według BIOSu (też informacje od Aidy) moja płyta to MSI MS-6151...

A najlepsze jest to że mnie się wydaje że to jakiś PC-Chips :( (słabo
pamiętam dzień zakupu kompa, ale właśnie wydaje mi się że ta nazwa była
wymiana :)

Bardzo proszę o pomoc w rozpoznaniu...

Co wiem o płycie:
-----------------
ATX
Slot 1
3 DIMM
2xUSB
2xPS2
2xCOM
1xLPT
ATI Rage Pro 3D
Creative SBPCI 64
4xPCI
2xISA
AGPx2.0
BIOS: Award Modular BIOS v4.51PG
Mikroukład płyty głównej (w-g Aidy) i440ZX
procesor (obecnie) Intel Celeron-A 400MHz