Re: Dostalem plyte glowna, ale co dalej? Jak sprawdzic czy dziala

Autor: Maciek (mb666_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 08:30:29 MET

bez procesora i biosu to raczej nie dasz rady :)

procesor nie wiem pozycz :)
a bios byc musi
kup kosc i wgraj bios programatorem. w serwisie ( w takim w ktorym maja
programator, nie w takim w ktorym Ci powiedza ze to gra nie warta swieczki
:) ) czemu nie.

jest i inna karkolomna metoda, byc moze nie pochwalana ale dziala.

wlacz sprawnego pcta, wyjmij sprawna kosc, zastap ja pusta przy wlaczonym
kompie,uruchom zestaw do programowania biosa ( ten ktory wczesniej
sciagnales ze strony producenta padnietej plyty ) z dyskietki tak jak pisze
producent, zaprogramuj mimo protestow, i masz bios. TO DZIALA - u mnie :)

tak wiec problem tylko z doborem kosci biosu do padnietej plyty ale pewno
bedzie opis na stronie producenta.

a wogole to czemu nie ma kosci?

maciek