Programy do faksowania

Autor: PAPA10 (lukaszwierzbicki_at_interia.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 08:07:47 MET

Proszę o pomoc!
Szukam dobrego programu faksującego pracującego na adapterze ISDN, Dokąd
Używałem modemu analogowego WIN FAX Pro10 działał bez zarzutu.
RVS Com Lite dołączony do adaptera jest beznadziejny co jakiś czas nie
akceptuje wywołań zewnętrznych generując sygnał zajętości bez żadnej
przyczyny. Win Fax nie obsługuje bezpośrednio adaptera ISDN wyświetlając
komunikat o niewłaściwej wersji CAPI, Działając na wirtualnym modemie RVS
ciągle się krzaczy.
Proszę o radę . Najlepiej żeby ten program umożliwiał wysłanie faksu z
innego kompa z Lanu. Komp. to stare P166MMX, jako faks powinien być
wystarczający, A może jest dobry (najlepiej działający z poziomu programu
pocztowego w Windows program na Linuksa)

Muszę korzystać z ISDN bo nie mam żadnego wolnego portu analogowego.

Proszę tylko o poważne odpowiedzi , z góry za nie dziękuję.

lukaszwierzbicki_at_interia.pl