Re: maksymalne podkrecenie

Autor: fv (fake_at_cybax.com)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 01:06:39 MET

Paweł claimed:
> Witam jak maksymalnie mozna ustawic procesor Athlon XP 2000+ i do tego płyta
> Asus A7V333....co trzeba zrobic jakie czestosci FSB itd.....

Maksymalnie mówisz ? Weź szpilkę, wyjmij procesor i tymi złotymi ząbkami
w dół postaraj się postawić go na szpileczce trzymanej w dłoni. Jak się
ustabilizuje zrób mu kilka obrotów. Ja uważam że to jest maksymalne, a
jak grupa ?

A ten, płytę to możesz zrobić tak, że położyć rower i na przednim kole
płytę. I z częstotliwością 2x sekundę z kopa w koło, żeby się kręciło.

--
    :: http://www.stringi.com/viper/ ::
Universe is not only weirder than we imagine