Re: niemoznosc usuniecia partycji

Autor: Ludmar (ludmar_at_cosmos.net)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 23:36:47 MET

Użytkownik "Stefan" <gsm_at_wra.onet.pl> napisał w wiadomości
> Uzywany dysk byl podzielony na dwie partycje:
> rozszerzona dosowa i niedosowa.
> Stosujac fdiska niedosowa usunela sie bez problemu,
> natomiast z ta rozszerzona jest problem. Nie chce sie usunac bo ma niby
> dyski logiczne, ktore trzeba usunac wpierw,
> ale w informacji o dyskach logicznych ich nie ma, jak sie chce je usunac -
> wyswietla komunikat ze sa usuniete.
> Czy ktos moze podpowiedziec jak rozwiazac ten problem, zanim zaczne robic
> format niskiego poziomu? Moze jakis bardziej wyszukany program narzedziowy
> dalby rade?
>
> GRE

dokladnie taki sam mialem problem, fdisk nie pomagal, a i z pod windy (w2k)
tez nie dawalo rady
rozwiazaniem bylo utworzenie partcji za pomoca linuxa (mandrake 8.2) ale
oczywiscie moze byc inna dystrybucja
odpalasz kompa z cdromu z linem i przechodzisz krok po kroku az do podzialu
na parycje, dzielisz dzysk na potrzebne
ci partycje lub tworzysz jedna (oczywiscie partycje win32 czy jak on ja
nazwal - nie pamietam ;) ) wyswietli
komunikat ze musisz utworzyc punkt montowania ( / ) ale nie robisz tego
tylko wciskasz reset, teraz dysk ma jedna partycje, mozliwe ze bedziesz
musial ja fdiskiem uaktywnic, ale eni pamietam czy napewno to bedzie
konieczne.

to by bylo na tyle mojej rady :)

pozdrawiam
|_ud/\/\ar