nie moge poprawnie uruchomic DVI

Autor: Robert_As (robert_as[nospam)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 23:31:06 MET

DVI jak nie dzialalo tak nie dziala.. i prawde mowiac to nie
wiem co sie dzieje. Mialem karte Radeon 9200 Gigabyta
zamienilem na Radeona 9100 Herculesa a skoro DVI i tak nie
dzialalo to jeszcze podmienilem w sklepie tego 9100 na inny
egzemplaz. Efekt ten sam... rozdzielczosc tylko 800/600 i
1024/768 co dla 17' jest oczywiscie niedopuszczalne. Wymiana
monitora raczej nie wchodzi w gre ale mysle ze jest dobry.
Kabel Seven DVI-D... moze jeszcze ten kabel do serwisu
podeslac. Moze karte na FX wymienic???
..kompletnie nie wiem co robic... szkoda mi rezygnowac z DVI
przeciez po to wydalem wiecej kasy zeby dzialalo