Re: Zmienic niezmienialny mnoznik

Autor: Grzech (surym_at_nospam.onet.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 20:22:53 MET

Uzytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire_at_sedez.iq.pl> napisal w wiadomosci
> Mam procesor (ponoc z odblokowanym mnoznikiem), oraz plyte glowna
> GA-7VA ktora operacji zmiany mnoznika nie umozliwia.
>
> I teraz pytanie - skoro nie da sie softwareowo, to moze da sie
> harwareowo. Plyta informacje o mnozniku dostaje z procesora - czy
nie
> dalo by sie mu pozmieniac konfiguracji mostkow, tak zeby plyta
> przelaczyla sie na inny mnoznik?

daloby sie oczywiscie. poszukaj sobie gdzies na www.tomshardware.com,
pisali jak to zrobic. osobiscie nie wroze powodzenia, na plycie bez
ustawiania mnoznika i napiecia w biosie, metoda prob i bledow, zajmnie
ci to tydzien i bedzie kosztowac sporo nerwow

pozdrawiam
grzech