Re: ARCTIC COOLING Copper Silent 2 L

Autor: rosak (hatespam_at_[CUT)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 19:57:29 MET

Użytkownik "racjonalista" <pawelk0_at_NIECHCESPAMUacn.waw.pl> napisał w
wiadomości news:c103g5$ouv$1_at_mamut.aster.pl...
> Ktos ma to :
> http://www.cooling.pl/product_info.php?cPath=21_39&products_id=326 ?
> Jak tam z wydajnoscia? Nie przegrzewa sie nic?

Wiatraki tej firmy sa naprawde bezszelestne, sam mam 3 takie w kompie
(grafa, zasilacz i procek).
Na procku mam identyczny cooler, tylko bez osobnego regulatora i bez tych
oczojeb.... swietlowek.
Wszystkie maja zamontowany prosty czujnik temperatury, wiec jak tylko cos
sie grzeje, automatycznie zwieksza predkosc obrotowa a przy maxymalnej
predkosci (spialem "na krotko" - z ciekawosci) moglbym chlodzic pokoj latem
;)

_____
rosak