Re: Monitor 19'' - już bliżej :)

Autor: liet (liet-kynes_at_BezSpamu.gzeta.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 12:51:28 MET

Ania Niewiadomska naskrobał(a)...
> Zawęziłam pole zainteresowania do dwóch modeli: NEC FE 991SB oraz iiyama MM
> 904UT. Który lepszy? Proszę już o ostateczn? radę, bo w pi?tek lub sobotę
> chcę kupić monitor. Wasze rady s? pomocne i z góry za nie dziękuję :)
>
> Pozdrawiam

NEC. Osobisćie mam 791sb i oglądam go wiele godzin dziennienie, różnią
się jedynie wielkością kineskopu, mój jest świetny. U znajomego chodzi
991sb i jest jeszcze lepszy :) wkońcu 2" więcej :)
kupił go w... supermarkecie i to za 1000zł! ja za swojego dałem po
negocjacjach prawie 900, tyle że 4 m-ce wcześniej.
3 lata gwarancji door-to-door. (chociaż co do tego z supermarketu to nie
jestem pewien tej gwarancji, ale ja mam. kupiłem u autoryzowanego
przedstawiciela NECa)
Pozdrawiam

--
liet-kynes_at_BezSpamu.gazeta.pl
Najtrwalszymi zasadami wszechświata są przypadek i błąd.