stary laptop

Autor: WhiteD (pink.p2_at_interia.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 18:38:56 MET

Hej

Mam obok laptopa - model Olivetti Echos P120S. Nie mam do niego
instrukcji, i kompletnie niewiem jak to to włączyć - google nic
konstruktywnego i pomocnego nie pokazują. Dysk pracuje. Komp nie ma
tylko floppa. Z informacji które znalazłam na Googlach wynika że to
jakiś włoski, pentium 120MHz, 4-80MB Ramu, nic na temat dysku. Jedyna
firma o nazwie olivetti to jakaś telekomunikacyjna :P Jeśli ktoś z was
móglby mi pomóc z tym laptopem było by miło. Może ktoś ma jakiś podobny,
albo instrukcje do niego?

--
whiteD
pink.2p_at_interia.pl