wyciszanie kompa - głównie dyski hałasują

Autor: Marcin W (FUCKSPAMmarcin_at_kontoNOSPAM.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 18:02:22 MET

Witajcie!
Mój komp to Celeron 1.3GHZ z coolerem Igloo 2800 obr/min, dwa hdd 5400
obr/min normalnie przykręcone w obudowie, nagrywarka, cd-rom, audigy, oraz
geforce2mx (bez wiatraka - firmowy Creative), 512MB ram, sieciówka.
Zauważyłem, że głównym źródłem hałasu są dyski twarde, gdy są wyłączone, to
szum generowany przez wiatrak od proca, oraz od zasilacza jest znikomy.
Zastanawiam się jak wyciszyć te cholerne dyski, a muszę to zrobić bo moja
narzeczona mnie ukatrupi (komp jest często włączony, ciągnę z netu rózne
gówienka).
Znacie jakiś sposób na skuteczne wyciszenie tych dysków, bo ja nie mam
pojęcia co można zrobić. Kiedyś jeden z nich siedział w kieszeni, ale było
wtedy głośniej niż teraz.
Te dyski są raczej z natury ciche (maxtor na łożyskach olejowych - nie
słychać jak głowica biega po sektorach), ale słychać ruch talerzy.
Pozdrawiam i czekam na pomoc!
MW