ThinkPad a21m

Autor: orzech (orzech_at_poczta.okay.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 17:41:10 MET

Witam

Posiadam IBM ThinkPad a21m i nie mogę urucho,ić TV-out.
Instaluję oryginalne sterowniki, podpisam porządne kable (niestety z
przejsciowkami na chinch). Mam doswiadczenie ze stacjonarnych kompów i tam
szło bez specjalnych problemów.
A tutaj nie dość, że nie widzę "primary" i "secondary" monitor, to tylko
pisze "kilka monitorów na ATI Rage Mobility". (system win2K)
Przez chwilę mialem ainstalowana w98 i było widać dwa monitory, ale efekt
był ten sam, tzn. nie można było właczyć klonowania, nie widzi w ogóle tv
(driver umożliwia wejście do TV i zmianę np. systemu PAL na NTSC).
Może mi ktoś poradzic? Nie wiem juz co robić.
Byłbym wdzieczny za okazaną pomoc.
jesli można to proszę pisać na grupę, lub na adres: gilgamesz_at_poczta.onet.pl

z góry dziekuję

pozdrawiam
Andrzej