Jak poprawic Athlon Thoroughbred?

Autor: Tomasz Pyra (hellfire_at_sedez.iq.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 16:08:29 MET

Mam procesor Athlon XP Thoroughbred 1700+.
Nominalnie 11x133MHz=1463MHz

I teraz co by tu z nim zrobic? ;)
Przelaczenie FSB na 166MHz powoduje wzrost temperatury z 42 na 44
stopnie (full load) :)
Synchronicznie chodzace AGP i PCI wytrzymuje mniej fiecej 180MHz u
mnie... 46C na procku. Zimno dalej :)

Mnoznik - niby odblokowany, ale moja plyta glowna nie potrafi go
zmienic. I tu pierwsze pytanie - czy mozna jakos ustawic mostki
procesora zeby podal plycie glownej na przyklad parametr mnoznika x13?

No i kolejna sprawa - wiem ze jakis model Athlona dawal sie przerobic
na Bartona za pomoca polaczenia mostkow L2. Czy to nie moj
przypadkiem? Chetnie uruchomil bym dodatkowy cache?

Wogole gdzie znajde informacje o funkcjach wszystkich mostkow mojego
procesora (czesc jest przepalona)?

W archiwum sa jakies strzepy informacji, na stronach wszedzie widze ze
kreca ludzie FSB, nigdzie nie widze nic o grzebaniu przy mostkach w
moim procesorze.

Dane z CPU-Z:
Family=6 Model=8 Stepping=1
Ext. family=7 Ext. model=8 Ravision=B0