Dostalem plyte glowna, ale co dalej? Jak sprawdzic czy dziala

Autor: ra_v ([SPAMwNOSIEmam)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 15:11:06 MET

Witam.
Znajomemu spalil sie komputer i wymienil wszystko co bylo w srodku. Procesor
na 100% byl martwy, ale czy plyta nie wiadomo.

Plyta jest jak na razie noname (szukam w necie, ale malo na niej znakow
szczegolnych - moze pomozecie).
Jest to plyta na ktorej chodzil Thunderbird 850 (2xDIMM, 1xAGP, 5xPCI, na
chipie VIA - na pewno nie KT133, bo taka mam i jest na niej duzo wiecej
rzeczy - tutaj jest duzo miejsca w okolicy gniazd PCI).

Plyte dostalem za darmo i juz mialem kupic do niej jakiegos procesorka, ale
sie okazalo ze brakuje kosci do biosu i bateryjki. No i nadal nie wiem czy
to mi ruszy.

I teraz pytanie - probowac reaktywowac to cacko (Wroclaw: kogo polecacie?)
czy dac sobie spokoj i kupic w necie uzywany ECS z Duronem 900 (bo do tego
celu miala sluzyc).

Z gory dzieki za wszelka pomoc
ra_v