LiteOn LTC-48161H

Autor: Sławek Owoc (slawek_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 14:06:44 MET

Witam

LiteOn LTC-48161H combo bios najnowszy KH0P, Nero 5.5.10.94 i plyty RW
Platinum x4-12 oraz Memorex ultr speed RW x16-24.

Plyty nagrane na tej nagrywarce na nosnikach RW ultra speed zazwyczaj nie
daja sie odczytac, co ciekawsze na napedzie ktory to nagral wszystko jest
OK. Plyty "stare" czytaja sie, ale raz juz zdazylo sie ze zachowywaly sie
identycznie jak ultra speedy

Do odczytu uzywalem nagrywarki Asusa 4816a oraz Pionnera DVD, Asus widzial
plyte i zaczynal cos kopiowac, Pionner nawet nie mogl wykryc plyty

http://forum.firmware-flash.com/dl_firmware.php?download_id=1546

bios z tej strony mowi ze nie mam odpowiedniego napedu (chcoiaz model ten
sam ale to bios dla HP'kowych napedow - trzeba zaczekac na oficjalna wersje
..)

Czy ktos ma podobne problemy ? niestety nie mam w tej chwili mozliwosci
sprawdzenia tych plyt na innych nagrywarkach.

Pozdrawiam

Slawek