Re: Głośniki ENCORE XP-2032. Czy warto ?

Autor: 666 (przeklad.polbox_at_przeklad.polbox.com)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 13:54:11 MET

Ja nie mam akurat TYCH Encore, ale inne Encore:
* odbierają mi radio :-) niby miła rzecz, ale jak wpadnie do mnie siakaś kontrol z pytaniem, czy płacę abo, to co???
** niemiłosierny przydźwięk, po wyłączeniu kompa trzeba je też wyłaczać, bo inaczej nie zasniesz.
W sumie wybieram sie do sklepu, żeby je odnieść...
JaC